Jana miluje taliansku kultúru – prvýkrát tam bola na stáži po vysokej škole, neskôr pracovala v IBM v tíme, ktorý servisoval taliansky trh a dnes sú jej dvaja švagrovia Taliani. Už 5 rokov pracuje v našom marketingovom tíme a do Talianska chodí niekoľkokrát do roka.
„Hovorí sa, že talianska mama varí najlepšie a je to pravda – naozaj varia neskutočne. Ale aj švagrovia varia dobre,“ hovorí s úsmevom. „Z talianskej kuchyne mi chutí asi všetko, cestoviny na milión spôsobov, rizotá, tiramisu… A tiež klasická horká talianska káva.“
„A čo hudba, filmy?“ pýtame sa.
„Celkovo európsky film mám rada. Ale najviac asi 50. roky, čo sa týka hudby aj filmov. To bolo také obdobie, kedy ľudia chodili pekne a elegantne oblečení. Povojnové roky majú pre mňa svoje čaro.“
Hovorí, že v porovnaní s IBM nemá Medusa zložité interné procesy aj napriek tomu, že je to už veľká firma. Kolegovia majú kamarátske vzťahy a často si vzájomne vypomáhajú. Radi si spolu zájdu aj von – najčastejšie vraj skončia v Barrocku tancovaním na bare.
Jana študovala marketing a vždy v ňom chcela pracovať. Po krátkej skúsenosti v reklamnej agentúre si potvrdila, že toto odvetvie je pre ňu správne, no chcela ho spoznať zo strany klienta. V roku 2013 nastúpila do Medusy a je našou kolegyňou dodnes.
Práve v tomto roku sa spúšťal program MedusaCard – Jana nastúpila ani nie dva mesiace od jeho spustenia. Začínala ako juniorka nahadzovaním údajov do databáz a postupne sa vypracovala až na manažérku oddelenia.
Dnes má na starosti aj komplexný CRM systém, vďaka ktorému môže Medusa posielať personalizované ponuky hosťom podľa prevádzok, ktoré navštevujú najradšej. Agendy však bolo čoraz viac a tak vznikla pozícia MedusaCard Concierge.
„Čo je úlohou concierge?“
„Starostlivosť o strieborných a zlatých klientov. Nemusíte volať do každej prevádzky – zavoláte concierge a on vybaví vašu rezerváciu. Rieši aj embosovanie a doručovanie strieborných a zlatých kariet. Organizuje exkluzívne eventy pre klientov – napríklad teraz sme predstavovali nové menu v Kubu a hostí, ktorí tam chodia pravidelne, sme pozvali na večeru na nás.“
Dokonca sa dozvedáme, že jedným z benefitov pre strieborných a zlatých hostí je aj taxík zadarmo v rámci Bratislavy – a to už znie ako seriózny benefit, obzvlášť počas dlhšieho večera.
Striebornú kartu získate, ak za 12 po sebe idúcich mesiacoch utratíte 2000€. Zlatú MedusaCard získate po útrate 5000€. S týmito kartami nielen, že máte extra výhody, ale aj omnoho rýchlejšie zbierate body. So základnou kartou získate za utratené euro 5 bodov, so striebornou a zlatou až 20 bodov. Aktívnych Medusa kariet je momentálne 125 000.
Nezabudnite tú svoju použiť najbližšie, keď pôjdete do niektorej z našich prevádzok. Napríklad do Ria na úžasné nové menu od šéfkuchára Petra Duranského, o ktorom sme písali v tomto článku 🙂